قبولی در امتحانات پیام نور با pnueb

یک دانشجوی پیام نور می داند که راه تضمین موفقیت در امتحانات پایان ترم ، بررسی و مطالعه نمونه سوالات نیمسالهای قبل است.

حال سوالی که پیش می آید این است که نمونه سوالات نیمسالهای قبل چگونه تهیه شوند که اولا هم تعداد زیادی نیمسال داشته باشند ، هم پاسخنامه نمونه سوال.

یکی از بزرگترین مشکلات دانشجویان برای تهیه نمونه سوال همین است ، زیرا دانشجو می خواهد تعداد زیادی نمونه سوال و پاسخنامه داشته باشد ، اما اغلب با جستجوی زیاد می تواند یک الی دو نمونه سوال آن هم شاید قدیمی تهیه کند ، صحت پاسخنامه ها هم که امری تصادفی است.

اینجاست که یک کتابچه که شامل چندین دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه تستی و تشریحی باشد می تواند نقش کلید موفقیت را برای دانشجوی پیام نوری ایفا کند

 

با توجه به این موارد و ضرورت احترام به وقت دانشجویان، سایت pnueb تصمیم به طراحی و آماده سازی کتابچه نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه نمود. کتابچه ای که در آن نمونه سوالات نیمسالهای مختلف (از سال ۸۶ تا آخرین نیمسال برگزار شده ) به همراه پاسخنامه بیشتر رشته ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد .دریافت این کتابچه ها براحتی و از طریق همین سایت امکان پذیر است.

نکته حائز اهمیت برای دانشجویان پیام نور دسترسی سریع به آخرین اخبار و اطلاعیه های پیام نور است. در همین راستا سایت pnueb بروزترین بخشنامه ها و اخبار دانشگاه پیام نور را در سایت قرار می دهد تا به تمامی نیاز دانشجویان پاسخ  داده باشد.

همچنین برای داوطلبین و افرادی که علاقه مند به تحصیل در مقطع ارشد فراگیر پیام نور می باشند نیز بخشی به سایت اضافه شده که تمام آزمون های نمونه سوالات فراگیر پیام نور در سالهای مختلف را به تفکیک هر رشته در یک کتابچه جمع آوری نموده است.

بخش دیگری از سایت pnueb  که مورد نیاز تمامی دانشجویان پیام نور است ، بخش لیست منابع درسی و تاریخ امتحانات پیام نور است.

لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور نیز شامل نام و کد درسی، نام کتاب و مولف آن و حذفیات تمامی دروسی است که باید دانشجو در طول تحصیل آنها را اخذ کند. با کمک این لیست دانشجو از منبع دروس و حذفیات کتب با خبر می شود و می تواند با برنامه ریزی به مطالعه برای امتحانات بپردازد.

برنامه امتحانی نیز لیست ساعت و تاریخ امتحانات پایان ترم دروس است که به تفکیک هر رشته در سایت pnueb قرار دارد. با مطالعه این لیست دانشجو می تواند در زمان انتخاب واحد دروسی را انتخاب کند که  هیچ تداخلی در زمان امتحانات آنها وجود ندارد

سایت کتابخانه دیجیتالی پیام نور با تحقیقات کامل از دانشجویان پیام نور کوشیده است با جمع آوری تمامی مطالب مورد نیاز آنها در یک سایت، از استرس آنها کاسته و موفقیت آنها را در دانشگاه پیام نور تضمین کند.

One thought on “قبولی در امتحانات پیام نور با pnueb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *