آلودگی در تهران اوج گرفت/ هوای ناسالم با شاخص ۱۲۷

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوای تهران رشد عجیبی پیدا کرده است. روز گذشته شاخص آلودگی هوا زیر ۱۰۰ بود، اما امروز با عبور شاخص از عدد صد و رسیدن به شاخص ۱۲۷، هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفته است. بدین ترتیب از افراد با شرایط خاص چون کودکان، سالمندان و افراد مبتلی به بیماری‌های قلبی درخواست می‌شود از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوای تهران رشد عجیبی پیدا کرده است. روز گذشته شاخص آلودگی هوا زیر ۱۰۰ بود، اما امروز با عبور شاخص از عدد صد و رسیدن به شاخص ۱۲۷، هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفته است. بدین ترتیب از افراد با شرایط خاص چون کودکان، سالمندان و افراد مبتلی به بیماری‌های قلبی درخواست می‌شود از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنند. اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد برخی مناطق تهران از جمله اقدسیه با شاخص ۱۵۴ در شرایط قرمز آلودگی بسر می‌برد و دانشگاه تهران با شاخص ۵۶ هوایی سالم را تجربه می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد برخی مناطق تهران از جمله اقدسیه با شاخص ۱۵۴ در شرایط قرمز آلودگی بسر می‌برد و دانشگاه تهران با شاخص ۵۶ هوایی سالم را تجربه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *