برنامه های خاص مدیریت شهری برای آلودگی هوا

محسن هاشمی درباره برنامه‌های آینده شورای پنجم، اظهار داشت: نخستین اقدامی که صورت گرفته است بررسی مدیریت شهری سابق شهر تهران بوده است.

وی ادامه داد: فهرستی مشخص شده که شورای شهر تهران تاکنون چه مصوبات و لایحه‌هایی داشته است و چه لایحه‌هایی باید در صحن علنی مطرح شود.

هاشمی افزود: تعداد کار باقیمانده از شورای قبل مانده که به کمیسیون‌ها ارجاع داده‌ایم و پس از اتمام بررسی در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: با توجه به اینکه مهمترین مشکل شهر ترافیک و آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی است شورای پنجم برای حل این معضلات برنامه‌های خاص خود را دارد که به مرور اعلام خواهد شد.

وی گفت: در این دوره مدیریت شهری قطعاً تعامل و هماهنگی با دولت و مجلس پیش از دوره‌های گذشته خواهد بود و همین موضوع سبب می‌شود که مشکلات شهری کاهش یابد.

هاشمی افزود: موضوع بعد خدمات‌رسانی در شهر است که نباید فراموش شود و باید به دست‌اندرکاران شهر کمک کنیم تا محیط زیست مناسبی برای شهروندان مهیا کنند.

هاشمی در خصوص تعیین معاونان و مدیران شهرداری تهران بیان کرد: در این زمینه اعضای شورا مشورت‌های لازم را به شهردار ارائه می‌کنند اما تصمیم گیری نهایی با شهردار تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *