۱۴ روز هوای پاک در سال ۹۶ داشتیم

میلانی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران بیان کرد: در شهری زندگی می کنیم که در سال ۹۶ تنها ۱۴ روز هوای پاک داشته و آلودگی هوا در ۹۷ روز سال نفس شهروندان تهرانی را به تنگ آورده و موجب تعطیلی هشت روزه مدارس شده است.

خبرگزاری فارس: سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در نطق پیش از دستور در پنجاهمین نشست شورای شهر تهران، با اشاره به فرارسیدن زادروز آیت الله سیدمحمود طالقانی و سالگرد درگذشت محمد مصدق گفت: مرحوم طالقانی نماد وحدت و مدارا در جامعه ماست و قطعا این منش او برای شرایط امروز ما درس های بسیار دارد.
وی با بیان اینکه در پایان سالی هستیم که تحولات فراوان و درس های بسیار برای ما به همراه داشت، اظهار داشت: امسال هم رنگ امید داشت و هم زمزمه بیم. در ابتدای امسال شاهد حرکتی مهم از سوی مردم بودیم. مردم با رای قاطع و یکپارچه خود به لیست اصلاح طلبان تکرار کردند که به اصلاحات اعتقاد دارند و اصلاح طلبی را بهترین رویکرد در عرصه مدیریت شهری می دانند.
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به اعتراضات دی ماه تصریح کرد: سال ۹۶ روی دیگری هم داشت که خود را در اعتراضات دی ماه نشان داد. اعتراضات مردم نه محصول نارضایتی آنها از روند تحولات در چند ماه اخیر بلکه محصول انباشت طولانی مدت مطالبات بحقی است که متاسفانه در سال های گذشته از سوی برخی مسئولان وقت پاسخ داده نشد و نشنیدن صدایی است که روزبه روز قوی تر می شود و خیل بیشتری از مردم آن را بازگو می کنند.
حسینی میلانی با بیان اینکه بخش مهمی از مردم از وضعیت و نحوه اداره کشور ناراضی هستند و بر این باورند که کشور خوب و کارآمد اداره نمی شود، خاطرنشان کرد: این مسئله ضروری می سازد ما به صورت مضاعف پاسخی درخور به صدای بیم ها و انباشت مطالبات شان داشته باشیم. ما باید قدردان مردمی باشیم که هم به پای صندوق های رأی می آیند و هم خواسته ها و مطالبات شان را بیان می کنند. مردمی که دغدغه شهر و کشور خود را دارند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *