باید آلودگی هوا را با همین امکانات موجود رفع کنیم

معاون سازمان محیط زیست اعلام کرد: مدیران همواره محدودیت امکانات را بهانه می کنند در حالی که عملکرد مدیر خوب با امکانات موجود و محدود مشخص می شود.معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در نشستی خبری با موضوع اقدام ها دبیرخانه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا گفت: اداره این کارگروه ملی از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۶ از معاونت اجرایی رئیس جمهوری به سازمان محیط زیست محول شد و از همان تاریخ پنج جلسه کارگروه ملی و ۲۲ جلسه کمیته تخصصی داشتیم که تمامی مستندات آن در سایت کارگروه ملی در دسترس همه است.

مسعود تجریشی با اشاره به دستور عیسی کلانتری برای شفاف سازی افزود: بر اساس این اطلاعات می توان دید چه نهادهایی وظیفه خود را انجام داده و چه کسانی وظایف خود را انجام نداده اند و رسانه ها می توانند از آن ها مطالبه گری کنند.
وی ادامه داد: مدیران همیشه پیش از همه مساله منابع مالی را مطرح می کنند. مدیر خوب عملکرد خود را وقتی که پول نیست و با منابع موجود می تواند نشان بدهد. ممکن است پول نداشته باشیم اتوبوس جدید بخریم اما باید ببینیم روی همین اتوبوس چگونه می توانیم فیلتر نصب بکنیم. چگونه می توانیم وقتی به شرایط اضطرار می رسیم با توجه به اینکه همه زیرساخت ها را داریم عوامل بازدارنده را فعال بکنیم.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: اکنون ۵۰ درصد گازوییل کشور ما استاندارد است باید ببینیم با همین ۵۰ درصد چه کار می توانیم بکنیم و کارهایی که می توانیم انجام بدهیم و نداده ایم را پیگیری کنیم.
منبع: مهر
مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع رسانی خود را در این رابطه انجام می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *