تداوم بارش ها در خوزستان تا ظهر جمعه

کوروش بهادری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: سامانه بارشی که از دریای سرخ به کشورمان وارد شده بارش های خوبی را در استان خوزستان به همراه داشته است.
وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته هندیجان با ۳۹.۹ ،بهبهان ۲۹.۸ ، آغاجاری ۲۹.۴ و امیدیه با ۲۸.۵ میلیمتر بیشترین بارندگی استان را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: همچنین در این مدت اهواز۱۰.۴، آبادان ۱۴.۶، ایذه ۱۳.۴،بستان ۴.۲ ، حسینیه ۵.۴ ، دهدز۱۹.۳ ، دزفول ۴.۴ ، رامهرمز ۲۱.۲ ، شوش ۲.۸ ، شوشتر ۷.۴ ، مسجد سلیمان۱۵.۶ ، ماهشهر ۱۶ ، گتوند ۹.۴ و لالی ۱۰.۶ میلیمتر بارندگی داشتند.
بهادری پیش بینی کرد تا ظهر فردا آسمان خوزستان در اغلب مناطق با بارندگی و رگبار پراکنده توام با تند باد همراه باشد ضمن اینکه در ارتفاعات مناطق شرقی استان از جمله باغملک و دهدز بارش برف پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه دمای هوای استان در اغلب نقاط در حال حاضر بین ۴ تا ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر است؛ گفت: پیش بینی می شود این دما در اغلب نقاط استان دو تا چهار درجه کاهش یابد.
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بارندگی امسال در استان خوزستان را خوب توصیف کرد و گفت: طبق پیش بینی این سازمان در هفته های آتی نیز بارندگی های خوبی در استان خواهیم داشت.
استان خوزستان چند سالی است که با پدیده خشکسالی مواجه بوده بطوری که سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی چند ماهی با پدیده ریزگردها و گرد و خاک مواجه بود و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *