آزمایش زگیل تناسلی

آیا می دانید زگیل تناسلی با لمس هم منتقل می شود؟

آیا آزمایش زگیل تناسلی واگیر دار هست؟ جواب مسلما بله می باشد این ویروس از طریق تماس با انسان سالم حتما منتقل می گردد و مواردی زیادی از انتقال از طریق ارتباط دهانی نیز دیده شده است ولی تا الان انتقال از طریق مکان های عمومی مانند دستشویی مشاهده نشده است.

یکی از مشکلات تمامی جوانان تردید در مورد مبتلا شدن به زگیل تناسلی هست که با انجام آزمایش های اولیه در منزل می توان به وجود آن پی برد برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

زگیل تناسلی در مردان در نواحی آلت تناسلی ، کیسه بیضه ، کشاله ران ، درون یا اطراف مقعد رشد می کند ( بسته به نوع آمیزش ) که به همین علت مشاهده آن راحت تر است که به شکل ضایعات پوستی عفونی نیز می باشد .

خیلی مهم است که انجام آزمایش زگیل تناسلی در آزمایشگاه زگیل تناسلی مدرن و با تجهیزات به روز و براساس آخرین استاندارد های دنیا صورت بپذیرد تا نتیجه مطمئن تری را برای پیگیری مراحل درمان موثر می باشد.آزمایش پاپ اسمیر روش تشخیص آزمایشگاهی در بانوان می باشد که با نمونه برداری  که کار بسیار تخصصی هست از دهانه رحم بانوان صورت می پذیرد.

برای مشاهده فیلم زگیل تناسلی کلیک نمایید

نمونه گیری در منزل :

نمونه گیری در منزل: یکی از سرویس های پر طرفدار آزمایشگاه بیمارستان رسالت تهران ارائه خدمات نمونه گیری در منزل یا محل کار شما با کارکنان مجرب و متخصص و آموزش دیده با رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.در بسیار از موارد نمونه گیری در منزل در آزمایشگاه بیمارستان رسالت رایگان می باشد برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

نمونه گیری در منزل یا محل مد نظر شما(برای آزمایش زگیل تناسلی)

شهر تهران پایتخت میهنمان به حساب می آید و  به عنوان دومین کلانشهر پر جمعیت خاورمیانه با شاخص جمعیتی برابر با هشت میلیون و ششصد و نود و سه هزار و هفتصد و شش نفر شناخته می شود و با وجود ازدحام نژاد های متعدد ایرانی در این کلانشهر و در نتیجه تفاوت های ژنتیکی موجود در سطح بالا و خطر بیشتر مبتلا شدن به بیماری های ناشناخته ویروسی و پخش ویروس و همچنین طبق درخواست های بسیاری از هموطنانمان در تهران برای نمونه گیری و یا محیط مورد نظرشان در تهران و حومه ، آزمایشگاه ما تمامی نمونه گیرهای مجرب خود را با آموزش پروتکل های مورد نیاز و ضروری برای نمونه گیری در منزل آماده به خدمت کرده و در راستای انجام کلیه آزمایشات در خانه، شرکت ها، سازمان ها، کارخانه ها، کارگاه ها و غیره آمادگی خود را اعلام داشته. از طرفی دیگر با تحقیقاتی که در سطح جهان انجام شده که بر اساس تجربه های بدست آمده از شیوع اپیدمی کرونا و آنفولانزا است به ما نشان می دهد که اکثریت موارد ابتلا از طریق تماس و ارتباط مستقیم با بیمار بوده و وجود ناقلان خاموش که همان مبتلایان بدون علائم ویروس است که کار را برای کنترل شیوع این ویروس ها سخت کرده و علاوه بر انجام واکسیناسیون سراسری، بهترین روش شکست زنجیره انتقال این بیماری چکاپ از طریق آزمایشات کرونا، آنفولانزا A، B و اعمال قرنطینه خانگی فرد درگیر شده اعلام شده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *