اعضای لیست خدمت خادمین امین و شریف شهروندان تهران هستند

دکتر سیدعلی ریاض کاندیدای لیست خدمت درخصوص برنامه های حوزه سلامت لیست خدمت در پنجمین دوره شورای شهر تهران، با تاکید بر ضرورت توسعه همگانی سلامت، ارتقاء دانش سلامت شهروندان را موجب بروز خود مراقبتی در شهر دانست.

سیدعلی ریاض عضو لیست خدمت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص ویژگی افراد لیست خدمت گفت: اعضای لیست خدمت خادمین امین و شریفی برای شهر و شهروندان شریف تهران هستند که هر یک در حوزه فعالیتی خود متخصص و مجرب و باسابقه هستند. این عزیزان به قصد خدمت به شهر به این عرصه ورود یافته‌اند و فارغ از نگاه سیاسی به فعالیت خواهند پرداخت.

ریاض همچنین درخصوص ضرورت رأی شهروندان به بیست و یک عضو لیست خدمت نیز گفت: لیست خدمت، لیستی متحد است و شخصیت‌هایی که انتخاب شده‌اند صاحب‌نام و متخصص هستند و دارای سابقه فعالیت در شورای شهر هستند. این افراد با درکی مناسب و صحیح از مناسبات مدیریت شهری و شورای شهر و تخصص‌های لازم برای نظارت بر اداره شهر با قصد خدمت انتخاب شده‌اند و خدماتشان در طی سال‌های گذشته مشخص است، لذا شهروندان با رأی به این لیست، موجب راهیابی مجموعه‌ای از خادمان متخصص به شورای شهر تهران خواهند شد.

این عضو لیست خدمت درخصوص عضویت خود در این لیست نیز گفت: با توجه به ضرورت موضوع سلامت برای شهروندان که بسیار مهم هست برای ارائه خدمات به مردم شهر تهران در حوزه سلامت وارد این عرصه شدم. در گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت در شهر تهران انجام شده است، در شهرداری و در محلات خانه سلامت با جدیت فعال شده است.

وی در خصوص رئوس برنامه‌های خود برای فعالیت در حوزه سلامت شورای شهر پنجم تهران نیز گفت: برخی نیازهای شهر در عرصه سلامت مشهود است مانند ضرورت توجه جدی به رفع آلودگی هوای تهران و آلودگی‌های صوتی و روانی که تلاش خواهیم کرد با وجود تجارب خود در مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت برای رفع مشکلات در حوزه سلامت شهر تهران اقدام لازم را مبذول کنیم.

ریاض توجه به آموزش عمومی سلامت و ارتقاء دانش سلامت شهروندان را موجب بروز یک اتفاق خودمراقبتی دانست که می‌تواند فعالیت ارزنده‌ای در شهر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *