طرح هر محله یک بازار، راهی برای کاهش آلودگی هوا

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار هدف از اجرای طرح هر محله یک بازار، دسترسی آسان شهروندان به نیازهای روزانه و کاهش سفرهای درون شهری دانست و گف: این طرح تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت.

 

عبدالحسین رحیمی با اشاره به هدف این سازمان در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی گفت: هدف از اجرای طرح هر محله یک بازار، دسترسی آسان شهروندان به نیازهای روزانه و کاهش سفرهای درون شهری است که تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت.

وی افزود: احداث ۵۰ بازار میوه و تره بار برای سهولت شهروندان نسبت به تهیه مایحتاج از برنامه های این سازمان در سال جاری است که بیش از ۲۰ بازار آن به زودی افتتاح می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار روند رو به رشد توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در طول مدت فعالیت سازمان مدیریت میادین بی سابقه بوده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *