احداث بوستان شهدای مدافع حرم در رفع آلودگی هوا موثر است

ناهید تاج الدین عصر شنبه در آئین بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۱ اصفهان اظهار داشت: شرایط فعلی کشور به خاطرتنگ نظری‌های است که از کشورهای دیگر به ما تحمیل شده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: به منظور پشت سرگذاشتن شرایط فعلی نیاز به همدلی و صمیمت است تا بتوانیم با سربلندی این شرایط سخت پشت سر بگذارنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انصاف این است که خدماتی در شان مردم رهنان به آنها ارائه شود، از  حمام تاریخی رهنان بازدید کردیم و امیدوارم این پروژه در راستای گسترش اقتصاد گردشگری در این منطقه به اتمام برسد.

وی با اشاره به شرایط سخت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: اصفهان سهم زیادی در هشت سال دفاع مقدس داشت و ما توانستیم با روسفیدی شرایط را پشت سر بگذاریم.

تلج الدین با بیان اینکه ۶ درصد جمعیت کشور  در اصفهان مستقر هستند، ادامه داد: ۱۰ درصد ایثارگران کشور متعلق به اصفهان است و امروز خوشحالیم که به عنوان نمایندگان مردم می‌توانیم مشکلات آنان رفع کنیم.

وی احداث بوستان شهدای مدافع حرم را موثر در رفع آلودگی هوا خواند و گفت: با بهره برداری از خیابانی درمنطقه رهنان مشکلات ترافیکی منطقه  رفع خواهد شد.

با شهرفروشی نمی توان شهری زیست پذیر داشت

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: شهرسازی در اصفهان باید بر مبنای هویت فرهنگی،‌انسان محور و معنا گرا باشد و برای رسیدن به این امر نمی توان شهر فروشی کرد.

حمید اشرفی بل بیان اینکه رهنان در گذشته تفرجگاه صفویان بوده است، ابراز داشت: باید میراث‌داران و میراث‌بانان خوبی برای این آثار باشیم، برای حفظ هویت منطقه بکوشیم و تلاش کنیم پاسخگوی نیازهای شهر و شهروندان منطقه رهنان باشیم.

وی توسعه شهری را یک واقعیت انکارناپذیر خواند و افزود:  هویت بخشی به حمام رهنان، ایجاد محور گردشگری غرب اصفهان، پیاده راه سازی خیابان ابوذر و احداث مانژ اسب سواری در اولویت کاری شهرداری است.

اشرفی گفت: کارخانه روغن نباتی به عنوان آخرین کارخانه به جامانده در شهر را برای مرکزی تجاری و تفریحی آزادسازی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *