انباشت آلاینده‌ها در کلان شهر‌ها

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از پلیس راهور شرایط بارندگی و سامانه‌های جوی در مناطق مختلف کشور به شرح زیر گزارش می‌شود
انباشت آلاینده ها در کلان شهرها
بیشتر شهرهای صنعتی و پرجمعیت روزهای هفته گذشته از نظر کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس بودند که این شرایط امروز و فردا در شهرهایی همچون تهران پیش بینی می شود.
امروز بارش های پراکنده ای در بخش هایی از خراسان شمالی مناطقی از خراسان رضوی و بخش های شمالی خراسان جنوبی و به صورت پراکنده در جنوب شرق کشور پیش رو خواهیم داشت.

ورود سامانه بارشی از فردا
از فردا سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود که استانهای واقع در این مناطق را تحت تاثیر فعالیت بارشی خود قرار می دهد و برای روز دوشنبه علاوه بر اینکه بارش ها تشدید می شود گسترده تر هم خواهد شد و بیشتر مناطق نیمه غربی استان های واقع در دامنه های زاگرس و دامنه های جوبی البرز از بارش های این سامانه بهره مند می شوند.
روز سه شنبه بیشتر مناطق کشور و شمال شرق و شرق کشور هم از بارش های این سامانه بهره مند می شون . برای روز ۴ شنبه انتظار می رود عمده بارش ها در شمال شرق و شرق کشور ادامه دارد و بارش ها در نیمه غربی تضعیف می شود و این سامانه ۴ شنبه شب از مرز های شرقی خارج می شود.
روند افزایش دمای هوا
روند افزایش دمای هوا تا روز دوشنبه در استان های ساحلی ادامه دارد. از دوشنبه به بعد از میزان دمای هوا در استان های ساحلی کشور کاسته می شود. اما در کل کشور روز های ۴ شنبه و ۵ شنبه قدری خنک تر می شوند. بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی و بارش باران در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *