با این آزادراه ترافیک ورودی تهران کرج کاهش خواهد یافت!

حسین سلامی

در این مطلب با ما همراه باشید تا سخنان سردار سرلشکر حسین سلامی را در خصوص آزاد راه جدید چرمشهر – آبیک مطالعه نماییم. ایشان چندی پیش از این آزاد راه بازدید کردند و در خصوص کاربرد ها و اثر بخشی این آزاد راه نیز بیاناتی داشته اند. با ما همراه باشید.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه چرمشهر-آبیک، این پروژه را آزادراهی کاربردی و بزرگ و زیبا معرفی کرد و بیان کرد: با بهره برداری از پروژه آزادراه چرمشهر – آبیک قسمتی از ترافیک ورودی تهران و کرج، زمان سفر و نیز مصرف سوخت کاهش می یابد.را کم خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه نقش قابل توجهی در کاهش آلودگی هوای تهران و کرج ایفا می کند، اظهار می کند: به دنبال راه اندازی این آزادراه فرصت های شغلی جدیدی در منطقه ایجاد می شوند؛ آزادراه چرمشهر – آبیک شامل چهار قطعه است که دو قطعه از آن تا پایان سال جاری و دو قطعه دیگر نیز تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود.

سردار سرلشکر سلامی تصریح کرد: برادران ما در قرارگاه خاتم الانبیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *