بی‎توجهی شورای محلی یکی از مناطق لندن به آلودگی هوا

حزب سبز انگلیس شورای محلی یکی از مناطق لندن را متهم کرد با مخفی کردن میزان آلودگی هوای این منطقه، جان ساکنان آن را در معرض خطر قرار داده است.
پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: گفته می‌شود این شورای محلی بحران آلودگی هوای آن را مخفی نگاه داشته و عدم نظارت و کنترل میزان آلاینده‌های هوا جان ساکنان آن منطقه از پایتخت انگلیس را در معرض خطر قرار داده است.
سال گذشته، آلودگی هوای بخش «بریکستون رود» در منطقه «لمبت» به شدت افزایش یافت، به گونه‌ای که تا ۳۰ ژانویه از سطح مجاز سالانه فراتر رفت.
پس از آنکه دستگاه نمایشگر بریکستون رود در اوت ۲۰۱۸ خراب شد، میزان آلودگی هوا در این منطقه به مدت ۶ ماه کنترل نشد.
باوجود درخواست‌های مکرر مردم از شورای منطقه لمبت مبنی بر تعمیر نمایشگر آلودگی هوا و همچنین نصب یک دستگاه موقتی تا زمانیکه دستگاه دائمی تعمیر شود، هنوز دستگاه جدیدی در منطقه نصب نشده است.
صادق خان، شهردار لندن، پیش از این گفته بود نمایشگر آلودگی هوا تا پایان ژانویه ۲۰۱۹ تعمیر خواهد شد، اما با گذشت بیش از یک ماه از این تاریخ، هیچ اقدام ملموسی صورت نگرفته است.
پیت الیوت، عضو حزب سبز انگلیس، گفت: به کرات این موضوع را مطرح کرده است، اما هیچ ضرب الاجلی برای تعمیر این نمایشگر مشخص نشده و اقدامات موقتی هم برای رفع این مشکل انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *