خودروهای تهرانی باید فیلتر دوده داشته باشند؟

خودروهای تهرانی باید فیلتر دوده داشته باشند؟
در این مطلب متن مصاحبه ای با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را مشاهده خواهیم کرد که اساره می کنند فیلتر دوده در کلان شهر هایی همچون تهران چه میزان ضرورت دارد.

محسن پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ساختمان های مرتفع می توانند باعث سکون هوا و در نتیجه ماندگاری آلودگی شوند،بیان کرد: مساله آلودگی هوای تهران ناشی از ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون است و نصب فیلتر دوده خودرو می تواند جلوی ورود بخش زیادی از ذرات معلق را یگیرد.

محسن پورسید آقایی طی مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام کرد : هر کدام از شهر ها در زمینه ای خاص پیشگام هستند و باید سعی در تجمیع این توانمندی ها داشته باشیم.

وی همچنین اظهار کرد: جز با اجرای هوشمند سازی راهی برای کنترل آلودگی هوا وجود ندارد. اگر شهر به سیستم های هوشمند مجهز شود سیاست گذاری ها مد نظر را می توان اجرایی کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جناب پورسید آقایی  ادامه داد: ساختمان های مرتفع می توانند باعث سکون هوا و در نتیجه ماندگاری آلودگی شوند،

پورسید آقایی در مورد استفاده از فیلتر دوده در خودروها بیان کرد: بخش مهم ذرات معلق از خودروهای دیزلی ناشی می شود و فیلتر دوده می تواند جلوی بخش زیادی از ذرات معلق را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *