راهنمای سفر به دبی

اگر از روزمرگی زندگی خسته شده اید و به دنبال یک مقصد متفاوت می گردید، تور دبی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، سفر به دبی این فرصت را به شما خواهد داد که از فضای زندگی  عادی دور شوید و ساعاتی از عمرتان را برای خود باشید.

دبی یکی از شهرهای امیرنشین امارات متحده عربی است که در واقع مرکز توریسم کشور امارات به شمار می رود، این شهر با ایجاد جاذبه های شهری مختلف، مانند آسمان خراش ها، مراکز خرید، پارک های آبی و… یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی در خاورمیانه و حتی دنیا محسوب می شود.

آب و هوای دبی

دبی آب و هوای با ثباتی دارد و پیش بینی پذیر بودن وضعیت آب و هوا یکی از مزیت های اصلی این شهر به شمار می رود. در طول سال به ندرت پیش می آید که هوا حالتی ابری پیدا کند و خبری از بارش برف و باران نیست. هوای دبی همیشه گرم است اما بهترین زمان برای سفر به دبی از ماه آبان تا اواخر فروردین ماه می باشد در این مدت با هوای گرم خوشایندی در طول شب و روز روبرو خواهید بود اما از اواسط اردیبهشت تا اواخر مهر ماه هوا به گرمترین حالت خود خواهد رسید.

برخی از جاذبه های گردشگری دبی

برج العرب

BURJ_AL_ARAB_DUBAI_HOTEL_3

هتل برج العرب

شاید جالب باشد که بدانید در کل دنیا تنها یک هتل هفت ستاره وجود دارد و آن در شهر دبی واقع شده است، هتل برج العرب که بر روی یک جزیره مصنوعی با فاصله ای در حدود ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا  بنا شده، با ارتفاعی برابر با ۳۲۱ متر دومین هتل مرتفع در جهان به شمار می رود. برج العرب دارای شگفتی های معماری متعددی می باشد که به طور مثال می توان از جزیره مصنوعی که روی آن بنا شده تا پل منحنی شکلی که برج را به ساحل اصلی اتصال داده اشاره کرد اما شگفت انگیز ترین آن سازه بادبانی شکل برج العرب است که به نماد دبی تبدیل شده است. هنگامی که شما وارد برج العرب می شوید اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند سقف بلند لابی این هتل است که ارتفاعی برابر با حدود ۱۸۰ متر دارد. دومین شگفتی هتل برج العرب رستوران های اعجاب انگیز آن می باشد، شما می توانید در رستوران برج العرب که در ارتفاع ۲۰۰ متری بر فراز خلیج فارس واقع شده نمایی حیرت انگیز از دبی را تماشا کنید و یا این که در رستوران المهاره آکورایومی که با ۹۹۰ هزار لیتر آب پر شده است از غذای خود لذت ببرید.

پارک های دبی

alsafa2park_gallery

پارک صفا دبی

اگر چه دبی دارای اقلیمی بسیار گرم و خشک می باشد اما سرتاسر آن از پارک های سرسبز عمومی پوشیده شده است که هر کدام از آنها محبوبیت منحصر به فرد و مخصوص به خود را دارند. از جمله بزرگترین پارک های شهر ساحلی جمیرا پارک های خور دبی، پارک الممزر و پارک مشرف و صفا می باشند از که هر کدام فضای مخصوص به خود را دارند.

موزه ام الشیف مجلس

3

موزه ام الشیف مجلس دبی

این موزه که در حدود شصت سال پیش به منظور  تفریح و استراحت تابستانی شیخ راشد بن سعید در ساحل جمیرا  بنا شد یکی از بناهای تاریخی و دیدنی دبی به شمار می رود، این مجتمع زیباترین نخلستان های امرات را در خود جای داده است، هزینه ورودی به این موزه تنها یک درهم است. و می تواند یکی از ساده ترین دیدنی های دبی به شمار رود.

تور دبی

بدون شک تور دبی می تواند یکی از محبوبترین تورها برای کسانی باشد که خواهان این هستند که سفری لوکس و تجملاتی را تجربه کنند. دبی با داشتن جاذبه های توریستی مخلتف سنتی و مدرن همچون بناهای تاریخی، بازارچه های سنتی، مناظر مدرن شهری و پیست اسکی مصنوعی، پارک های آبی، رستوران های منحصر به فرد بر فراز آسمان و یا زیر دریا هر ساله میزبان توریست های بسیاری از اقصی نقاط جهان می باشد. برای سفر به دبی کافی است که یک آژانس مسافرتی مطمئن مانند کاروانیک را پیدا کرده و سفری خوش و آرامی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *