مسایل زیست محیطی مهم ترین چالش کرج است

عباس زارع روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی که نتوانسته نیازهای شهروندان را به صورت عادلانه تامین کند و ناتمام ماندن پروژه ۱۳ ساله قطارشهری
از دیگر چالش ها دراین زمینه به شمارمی رود.
وی ادامه داد: معضلات اجتماعی دیگری از جمله زندان ها، عوارض مهاجرت برای کرج آزار دهنده است که باید تدابیر ویژه ای اندیشید.
زارع گفت: کلانشهر کرج به رغم نزدیکی به پایتخت آراستگی لازم را ندارد که این سیمای به هم ریخته شهری معضلات خود را دارد.
وی اضافه کرد: حل کردن این موضوعات اراده جمعی نیاز دارد که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به تنهایی نمی تواند آن را حل کند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: امروز باید با همدلی هرچه بیشتر و اجرای طرح های سازنده در پیشبرد اهداف توسعه ای و حل مشکلات تلاش کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک انتخاب شهردار کرج با ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: امروز شرایط سختی در کشور حاکم است که باید با مدیریت صحیح از آن گذر کرد.
عزیزاکبریان افزود: لازمه موفق شدن در این شرایط سخت احساس مسئولیت همراه با وحدت و همدلی است چراکه اختلاف و تفرقه مشکلی را حل نمی کند و نارضایتی مردم را در بردارد.
وی ن گفت: کرج کلانشهری مشکلات ویژه خود دارد که دراین بین می توان به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم راه اندازی قطارشهری اشاره کرد.
وی اضافه کرد: ۹۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی کرج فرسوده است و تا پنج سال آینده از آنها نمی توان استفاده کرد.
نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: بارها به وزیر کشور ازسوی نمایندگان مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام شده و اکنون نیز دراین نشست این موضوع مورد تاکید قرار می گیرد.
شهردار کرج نیز گفت: توزیع عادلانه خدمات و توجه به محلات با رویکرد محله محوری از جمله برنامه هایی است که در این کلانشهر مورد توجه قرار می گیرد.
علی اصغر کمالی زاده افزود: امیدواریم با کمک دولت بتوانیم به تقاضاهایی که درکلانشهر کرج وجود دارد پاسخ لازم را بدهیم چراکه برخی از پروژه های نیمه کاره نیازمند کمک دولت است .
وی خاطرنشان کرد: حضور داوطلبانه شهرداری کرج در اجرای پروژه همت و مشارکت ۵۰ درصدی آن نوید آینده ای روشن برای این کلانشهر است.
کمالی زاده ادامه داد: باید امروز هرچه بیشتر امید را در کلانشهر کرج زنده کرد و با اجرای پروژه های مختلف هرچه بیشتر درتامین رضایت مردم گام برداشت.
وی خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد و با تغییر رویکرد سنتی به جدید در اجرای طرح های شهری پیش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *