کاشت ۵میلیون درخت در سطح شهر تهران

2941145_150

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم کاشت درخت در خیابان ولیعصر که صبح امروز(سه شنبه) در خیابان ولیعصر(عج) با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم شهر تهران آلودگی هوا و مبارزه با آن است اظهار کرد: در این خصوص باید کارهای سلبی بسیاری انجام و فعالیت کارخانجات را محدود کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا توسعه فضای سبز شهر تهران و حاشیه‌های سطح آن است.

قالیباف با تاکید بر اینکه از دو سال گذشته اقدام به کاشت نهال در شهر تهران کرده‌ایم تصریح کرد: هم اکنون ۳۸هزار هکتار کمربند سبز در شهر تهران کاشته شده که تا آینده نزدیک این رقم به ۵۰هزار افزایش خواهد کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه ۲هزار درخت ۱۵ساله تا پایان سال در خیابان ولیعصر کاشته خواهد شد افزود: امیدواریم با این اقدام شهرداری تهران شاهد زیباتر شدن این خیابان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شعار آسمان آبی، زمین پاک یکی از اقدامات مهم شهرداری تهران است یادآور شد: همه شهروندان باید با تلاش خود شهرداری تهران را در راستای رسیدن به این امر یاری رسانند.

قالیباف با بیان اینکه شهرداری تهران در نظر دارد درختان بیشتری را در این خیابان بکارد اضافه کرد: این کار یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری است که زیر نظر متخصصان و کارشناسان مرتبط با این امر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *