کیفیت هوای تهران در برخی مناطق کاهش یافت!

در ادامه می خواهیم در خصوص کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق تهران به علت ترددات مردمی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

شرکت کنترل کیفیت هوا پیش بینی کرده است، با وجود شرایط جوی نسبتا آرام و آسمان نیمه ابری در اولین ساعات امروز به همراه تردد خودروها، با کاهش کیفیت هوای شهر تهران در بعضی مناطق پرتردد روبه‌رو می شویم.به‌تدریج طی روز با افزایش شدت باد، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد و محتمل است کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول قرار بگیرد.

در شامگاه با کاهش تندی باد و افزایش تردد خودروها تا حدودی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد.با تداوم این شرایط جوی تا نخستین ساعات فردا و آغاز تردد خودروها، غلظت آلاینده‌ها افرایش پیدا می‌کند و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین به‌تدریج با افزایش تندی باد و رشد ناپایداری جوی طی ساعات بعد از ظهر، از غلظت آلاینده‌ها کم می‌شود و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق قابل پیش بینی است.در اواخر وقت فردا با تداوم وزش باد موثر، انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل‌قبول باقی بماند. طبقاعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ و هوا در شرایط قابل قبول (سالم) بود. این شاخص هم‌اکنون ۸۲ و هوا در شرایط قابل قبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *